Odżywianie w ciąży

W czasie ciąży odżywiałam się bardzo dobrze. Jadłam przede wszystkim dużo warzyw oraz owoców, które korzystnie wpływają na rozwój płodu, a tym samy dziecka. Uodporniają organizm młodego dziecka poprzez miedzy innymi witaminy. Piła również dużo wody oraz zażywałam wapno oraz magnez w tabletach. Zdarzało mi się również pić magnez i wapno w postaci płynnej, ale to było rzadziej niż częściej. Piłam także sporo mleka dlatego, że jest bogate w wiele składników odżywczych.

Istotną rolę w odżywianiu jak się jest w ciąży to jedzenie orzechów włoskich lub innych rzeczy bogatych w cynk. Powoduje on że umysł dziecka rozwija się w sposób prawidłowy.

Nie powinno się jeść za często. Lepiej zrezygnować z jedzenia 6 razy dziennie, a w zamian jeść sobie 3 posiłki dziennie, a po między posiłkami jeść owoce. Musiałam zrezygnować także z obfitych posiłków.

Jak widać moje odżywianie, pewnie nie tylko moje, przebiegało w sposób prawidłowy. Najgorsze dla mnie było wyzbycie się papierosów z życia codziennego. Jak byłam na głodzie nikotynowym to jadłam słonecznik.

Podobne wpisy

2 Komentarze

Komentowanie jest wyłączone.